STANLEY Security använder cookies för att förbättra webbplatsen och dess funktioner samt för att få en överblick av besöksstatistik. Om du fortsätter, utan att ändra dina inställningar, så godkänner du att cookies från stanleysecurity.se används. Läs mer om cookies och vår webbplatspolicy här.

APSIS Lead

STANLEY Security använder sig av APSIS Lead i marknadsföringssyfte samt för att få en bild av besökares användning av webbplatsen. Klicka på ’JA’ om du godkänner att APSIS Lead lagrar dina cookies eller på ’NEJ’, om du inte samtycker till detta.

Nej Ja
Performance

Ovädret ökar inställelsetid tillfälligt

Ovädret ökar vår inställelsetid tillfälligt. Läs vad du kan göra om din säkerhetsanläggning har drabbats av ovädret.

På grund av de extrema väderförhållandena och de incidenter som är orsakade av vädret har för närvarande våra tekniker en något längre inställelsetid och servicegraden kan minska temporärt pga av det hårda trycket. Vi jobbar så fort vi kan med alla våra resurser men ber samtidig om förståelse för den mycket speciella situationen som råder.

Läs mer här om vad du kan göra om din anläggning eller säkerhetsutrustning har drabbats av ovädret.

Serviceanmälan via webben:
http://www.stanleysecurity.se/kontakt/serviceanmalan/

Brådskande service på drabbad anläggning eller kontakt för att återställa larm:
Ring Kundtjänst 0771-750075

Logga in på kundportalen:
Du som har abonnemang på vår kundportal kan logga in och se status på din anläggning. Du loggar in högst upp till höger under Mina sidor.

Saknar du kundportalen, gör din intresseanmälan här så kontaktar vi dig: http://www.stanleysecurity.se/tjanster/e-tjanster--appar/kundportalen/