STANLEY Access Card Portal

Effektiv och enkel hantering av passerkort

STANLEY Access Card Portal

- ett smart digitalt verktyg för att öka effektiviteten och enkelheten genom hela passerkortsprocessen. 

STANLEY Access Card Portal är en digital självbetjäningsportal för beställning av passerkort och passertaggar, inklusive tillbehör som hållare, remmar m.m. Portallösningen kan införas som en helt decentraliserad beställningsprocess där slutanvändaren för passerkortet kan göra beställningen på egen hand. Du som ansvarig väljer om detta även ska kräva ett internt godkännande innan produktionen genomförs. 

Grundläggande kontroller vid beställningar ingår i tjänsten men går att utöka efter verksamhetens behov och krav. 

 

Välkommen till STANLEY Securitys kortbeställningsportal!

Som kund hos STANLEY Security kan du beställa dina kort direkt i vår kortbeställningsportal - enkelt, smidigt och säkert. 

Logga in i portalen och påbörja beställningen:

Kortportalen

Är du inte kund hos oss ännu men vill bli det?

Bli ny kund

Fördelar med STANLEY Card Access Portal

  • Ökar lönsamheten
  • Reducerar riskerna
  • Kostnadsbesparande
  • Stärker varumärket

 

Förutsättningar

Passerkort/taggar behöver vara i ett format och av en teknologi som kan hanteras i STANLEY Access Card Portal. STANLEY Securitys kundtjänst assisterar med information och ansökan om nya format och teknologier. 

Begränsningar

Skall STANLEY Access Card Portal kombineras med STANLEY Fjärradministration eller STANLEY Online Passertjänster krävs att säkerhetssystemet är uppkopplat mot STANLEYs Säkerhetscenter.